Geen producten (0)

Klachten

 

Zodra je je bestelling hebt ontvangen, verzoeken we je deze te controleren. Mocht er iets niet goed zijn, stuur ons dan (binnen 48 uur na ontvangst van je bestelling) een berichtje op klantenservice@metjekopdoordehelft.nl ovv het factuurnummer, productomschrijving en een duidelijke omschrijving van je klacht. Wij zullen je dan binnen 3 werkdagen berichten over het afhandelen van je klacht.

Mocht je andere klachten hebben dan over je bestelde producten, stuur ons dan een berichtje op klantenservice@metjekopdoordehelft.nl. Klachten die later dan 7 dagen na ontvangst van je bestelling binnenkomen, kunnen we helaas niet meer behandelen.

 



Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.