Geen producten (0)

Bestellen, Betalen en Annuleren

 

BESTELLEN:

Het proces van bestellen verloopt als volgt: - je plaatst 1 of meerdere artikelen in je winkelwagen (deze artikelen worden 30 minuten voor gereserveerd), - kies voor "verder winkelen" of voor "naar winkelwagen", - als je kiest voor “naar winkelwagen” - kies dan je betaalmethode (ideal, creditcard, overboeking) , - kies je verzendmethode: je kunt nu kiezen voor standaard verzending of standaard verzending met de mogelijkheid je pakket bij een servicepunt van DPD af te laten leveren (beide Euro 4,50),  - voeg evt een kortingscode toe, - klik op”klantgegevens” rechts onderin, - vul de gevraagde gegevens in (zoals NAW, e-mail adres etc), - je kunt hier (indien je hiervoor gekozen hebt) je service punt zoeken waar je je pakket wil laten afleveren, - je kunt hier ook kiezen om je op te geven voor de nieuwsbrief, - je moet hier de algemene voorwaarden accepteren om door te kunnen gaan in het proces, - eventueel extra informatie kun je hier kwijt, - klik vervolgens op "bestelling controleren" rechts onderin, - check hier alle gegevens (zoals je gegevens, wat je hebt besteld, betaalmogelijkheid etc), - klik vervolgens op "Afrekenen" rechts onderin:

BETALEN:

De betaling vindt altijd plaats voor levering van je bestelling. Je kunt bij ons op de volgende manieren betalen: iDeal, Mastercard, Visa, Maestro, PayPal of door middel van vooraf overmaken.

IDEAL/MASTERCARD/VISA/MAESTRO - nu word je doorgesluisd naar je bank in een beveiligde omgeving, - vervolgens autoriseer je de betaling en wordt direct het geld van je rekening afgeschreven, - wanneer wij de betaling hebben ontvangen, gaan we direct aan de slag met je bestelling

PAYPAL - log in op je PayPal rekening. Of, als je niet over een PayPal account beschikt, dan vul je alle betaalinformatie in op de door PayPal beveiligde pagina. Controleer alle gegevens en autoriseer de betaling.

OVERBOEKEN (vooraf overmaken) - van ons ontvang je een orderbevestiging per e-mail, - maak het factuurbedrag over op rekeningnummer NL77KNAB0257173455 ten name van Met Je Kop Door De Helft en graag onder vermelding van je ordernummer, - wij houden de bestelling 3 werkdagen voor je vast, - mochten we de betaling na 2 werkdagen nog niet hebben ontvangen, dan krijg je per e-mail een herinnering dat wij de betaling nog niet hebben ontvangen, - na 3 werkdagen zullen wij je order verwijderen en de artikelen weer vrij geven voor de verkoop, - wanneer wij de betaling hebben ontvangen (binnen 3 werkdagen), gaan we direct aan de slag met je bestelling

Vervolgens ontvang je direct onze orderbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. Mocht je geen orderbevestiging hebben ontvangen, laat dit ons dan direct per e-mail weten via klantenservice@metjekopdoordehelft.nl, dan zoeken we uit wat er mis is gegaan (misschien heb je per ongeluk een verkeerd mailadres opgegeven).

ANNULEREN:

Zolang de betaling nog niet is voldaan en verwerkt, kan de bestelling kosteloos geannuleerd worden. Indien de betaling reeds heeft plaatsgevonden via overschrijving naar onze bankrekening, en wij je bestelling nog niet in behandeling hebben genomen, kan de bestelling kosteloos worden geannuleerd en zal het volledige totaalbedrag per ommegaande naar je bankrekening worden teruggestort. Wanneer je betaling heeft plaatsgevonden via iDEAL en wij je bestelling nog niet in behandeling hebben genomen, dan kan de bestelling alsnog worden geannuleerd en zal het totaalbedrag minus de kosten van iDEAL naar je bankrekening worden teruggestort. In het geval wij uw bestelling reeds hebben verwerkt en verzonden dan geldt de procedure van ‘retourneren’.



Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.